Garantie

Het kan voorkomen dat je zonnebril een defect heeft. Wij doen onze uiterste best om een goede, mooie zonnebril bij jouw op de deurmat te laten vallen. Zit er toch een beschadiging op je zonnebril of is deze defect? Stuur dan ons eerst een email met een foto van de beschadiging. Dan nemen wij op werkdagen binnen 24 uur contact met je op voor een oplossing. In de meeste gevallen krijg je een nieuwe zonnebril opgestuurd en hoef je de oude niet te retourneren. Stuur dus niet zomaar je zonnebril terug, dat is zonde van de verzendkosten van je retourzending.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betaalbarezonnebrillen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/ . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2017 - 2021 Betaalbare Zonnebrillen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel