Veelgestelde vragen

Heb je vragen, opmerkingen of een goede tip voor ons? Neem dan contact met ons op! Hieronder staan de meest voorkomende vragen. 

Hoe wordt mijn zonnebril verzonden?

Je zonnebril wordt op werkdagen binnen 24 uur verzonden met PostNL via brievenbuspost.

Mijn zonnebril is defect, er zit een beschadiging op mijn zonnebril, wat nu?

Wat vervelend dat er een beschadiging op je zonnebril zit. Wij doen onze uiterste best om een goede, mooie zonnebril bij jouw op de deurmat te laten vallen. Zo controleren wij de zonnebrillen voordat we ze verzenden. Zit er toch een beschadiging op je zonnebril of is deze defect? Stuur dan ons eerst een email met een foto van de beschadiging. Dan nemen wij op werkdagen binnen 24 uur contact met je op voor een oplossing.

Hoe snel reageren jullie op emails?

Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op je bericht. Je hoeft dus nooit lang op je antwoord te wachten.

Waarom zijn jullie beperkt telefonisch bereikbaar?

Op dit moment is het voor ons niet mogelijk om op vaste tijden telefonisch bereikbaar te zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat we je niet willen helpen en je ons niet mag bellen! Nemen we niet op? Laat dan een voicemail achter of stuur ons een mailtje met je vraag en telefoonnummer. Dan bellen we je binnen 24 uur terug.

Wat is jullie emailadres?

Ons emailadres is info@betaalbarezonnebrillen.nl.

 

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!

 

© 2017 - 2021 Betaalbare Zonnebrillen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel